Thursday, October 27, 2011

내 사랑?


Pernah tak awak semua bermimpi macam mana satu hari nanti jejaka idamal kalbu awak..awak melamar atau 'Purpose'.Tak pernah? satu ketika dulu aku pernah bermimpi jikalau jejaka idaman aku datang melamar dia akan buat benda ini.2 doven bunga rose akan dihatar kepada saya dengan sekeping nota yang mengatakan 'sila datang ke taman' .Dalam angan-angan saya taman itu ialah Central Park dekat New York.Akan ada 3 orang yang menunggu dengan memegang kertas warna merah hati dengan namanya dan penunjuk arah atas kertas itu.Check point pertama aku akan terima sekutum ros merah bersama gambarku.Check point ke-2 aku akan menerima sekuntum lagi mawar merah bersama gambar sekor kucing sedang meminta.Check Point ke 3 aku menerima sekuntum lagi mawar merah bersama gambar tangan berpimpin dan akhir sekali si dia menunggu ku degan perkataan "ME" yang dieja menggunukan kelopak rose merah on one knee dengan ovel cut diomon ring dari Tiffani & Co...Tetapi realiti sangat kejam...Kenapa??Sebab aku dilamar di kedai mamak...lagi sedih bukan dilamar tapi dia tanya "Boleh awak  tolong nikah dengan saya".Ahhhhhh...Kejamnya...

akan bersambung 내 사랑? 2...;)

No comments:

Post a Comment